AJ Styles involved in fan altercation at house show

Discussion in 'TNA iMPACT! (2011-2015)' started by Crayo, Jun 10, 2013.

    • Like Like x 1
  2. Fan: Your wrestling skills are as good as Lil Waynes guitar skills! :pipebomb:

    AJ: :shock: :finger: :angry:
  3. Lol, I hope this is a work if so it's awesome. If not Damn AJ chill your cock hombre.
  5. Seriously though, this HAS to be a work. What could the fan have said that would cause Aj to rage this much? :hmm:
  6. Isn't AJ very religious? That aught to unlock a lot of material. And if you push too hard anyone is bound to snap, especially calm ones like AJ seems to be.
  7. Maybe he yelled, "I had sex with your wife!"

    Which upset AJ cause his wife is in a coma

    Show Spoiler
    :jeritroll: :george: ftw
  8. AJ apparently embraced and digs the new theme of his, Evil Ways, lol.
    • Like Like x 1
  9. We barely know what happened, whether Styles was provoked or not. We don't know who's in the right here.

    But going of what we do know: Hahahahahahahahahahahahahahahaha!

  10. Doesn't seem likely. A work seems to make the most sense.
  11. :hmm: I'm also leaning towards this being a work. Sure I could see a fan (and the report even says an "obnoxious fan") saying things to get Styles pissed off, but I would think he would normally handle it better than that. It seems a bit too extreme of a scenario to not be a work, I guess. Still, sounds like it would have been both awesome and hilarious to see.
  12. You can tell that guy is a **** by boasting about winding up Styles and then being pictures with Chavo Guerrero and calling him a friend. Eww.
    • Like Like x 3
  13. I'd rather have Xanth as a friend than Chavo.
  14. Cos some guy on reddit would never lie obviously.
    • Like Like x 1

  15. Just look at the guy. He looks like the type of pussy that would go to a wrestling show and talk shit.

    Anyway, from what I've read on other forums. Some of the people who attended the show say it's definitely not a work (they have pics of the incident, etc), but I guess it's just word of mouth. Also, I guess they could be in on it as well. So nothing "concrete" I s'pose.
  16. Vid has come up, lmfao

    • Like Like x 3