Anybody knows how to download from here?

Discussion in 'Locker Room' started by Testify, Apr 18, 2012.

  1. This russian version of YT has a bunch of matches and none is blocked.

    Keepvid ain't working for dis sheet. Any solutions?:upset:
    Yes, I googled, but some stupid ass shit ain't helpin' out either.
  2. U tried a standard youtube downloader?
  3. Don't have that tbh, I only use keepvid and fileserve, depositfiles, once megaupload kinda things.
    Didin't need one, bottom line. I'll give it a try.


    Nope, not working.
  4. Not sure then boss sorry! Seabs or Xanth or Anon should know though!
  5. I'll have a look at half time.

    Sent from my MZ604 using Tapatalk 2
  6. C'mon Seabs. Anyone?
  7. Had a look and I couldn't find anything tbh.

    @[Anonymous] you're the smart one, can you think of a way?
  8. Fucking Russians (no offense). Anyone knows anybody from Russia? :facepalm:

  9. this help?
  10. Tried this also some 3 months ago, was slow as hell, but I'll give it another shot tommorrow. I'll give the results, and thanks!
  11. No worries mate was all I could find!
  12. Nope, can't find a single fuck to download from there. Guess it's some undownloadable bizzare shit. :upset:
  13. In Soviet Russia. Youtube downloads you.
  14. Soviet Russia sucks, no offense to Putin of course,