Anyone else play CoD 4 here?

Discussion in 'Gaming & Media' started by Crayo, Mar 19, 2013.

  1. Current people:


    It's pretty fun to play still, and is still the best CoD, so let us know if you play :).
  2. Aids always wins. He's SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO good. :pity1:
  3. I have it. Don't play it. :pity2:
  4. I'd play with you guys, lemme know when you play and i'll come on.
  5. Yep, I play, but since I'm on PS3 you won't find me.

    • Like Like x 1
  6. Yea, I thought Crayo's title was worded strangely. I bet a lot of people "have" COD, but not many are going to actively play it without having reason.

    But CM Punk, I am here to give you a reason.

    Play with us bro :cornette:
  7. Anyone else tying to play put down your XBL/Skype username and we will hit you up sometime
  8. GT is the same as my Username.
  9. I think I have it somewhere, maybe Black Ops actually not sure.
  10. Black Ops is dog shit bro.
  11. That's probably why I can't remember where it is then.

    Tempted to pick up COD 4 just to see how it is, it's cheap as hell so I've not got much to lose.
  12. I didn't think you had an Xbox seabs? :mog:
  13. Yes sir, I have a 360 just rarely play it. Been meaning to give Fifa 13 ago but haven't got round to it also.
  15. We should play later again Dolph
  16. Play it from time to time on PC, can't play with a controller though. Ugh.
  17. I have Aids, so if he invites me when I'm on later, I'll play with you guys.
  18. I have Crayo, so if I get an invite i'll come on!