Could they use Vince?

Discussion in 'RAW' started by Crayo, Feb 25, 2012.

  1. Vince has been off TV for ages yes, but he's still a massive figure and a lifetime heel. What if he came back to run a corporate stable and eventually being toppled by Punk? He could put people over like no other superstar can.
  2. I say he will be back before September/October, IMO.

    Not sure what to do though.
  3. He could be used as the guy Ace is texting.
  4. I hope Vince stays away tbh. He's a great heel but how many times have we seen Vince in some major storyline? Need to move on forward imo.
  5. But to move forward we need a big star other than Cena right? Punk is that guy from the looks of things, he still needs that major story-line to win as a face.
  6. I just don't want Vince involved, if anyone it should have been HHH putting him over.
  7. I agree but we both know HHH is an egotistical bas****.

    Vince has no worries putting people over.
  8. True, I remember an interview somewhere talking about how Vince enjoys being made to look like an idiot on TV.
  9. Probably because him putting someone over makes him a lot of money, lol.
  10. I would like to see him feuding with a top guy.
    But I think we have no chance, no chance in hell atm.
  11. In storyline right now, what control does Vince have over the company? Does Triple H run the whole thing? (Explain, WWE)
  12. I'm not sure, I think Vince is still chairmen of the board just has no control over RAW (HHH kicked him out of control). Then HHH got kicked out of control by Vince. So Vince I think is still CEO and HHH is COO but none of them can control RAW lmao?
  13. Yeah, should be something like that.
    Steph and Vince are doing things backstage, and HHH on stage.
  14. Herein lies the problem. In kayfabe, nobody knows what's going on with that.
    As long as they don't try to put Triple H in the Vince McMahon role, it doesn't really matter that much.

    Although a CM Punk vs Vince McMahon feud would be classic!
  15. Could still do something like that. The "she" from Jericho's return vignette could be Steph McMahon doing her best to try and gain control of WWE for Vince. Corporate structure vs Punk, ends up with Punk going over biggest heels of all time (McMahons) while keeping his f*** the establishment gimmick.
    • Like Like x 1
  17. They can definitely use Vince. He is a very good heel in my opinion. His feuds are entertaining and you never really know what will happen next.

    Not exactly sure who he should go up against.
  18. Hide this. The last thing we need is JeebaK seeing it.
  19. The next big face I guess. Punk probably :)
  20. Punk vs Vince in a Street Fight would entertain me, atleast we would see blood again..