D'Z watches Impact

Discussion in 'TNA iMPACT! (2011-2015)' started by Dolph'sZiggler, Jun 29, 2012.

  1. I sort of like these new recaps they do for the week before. It kind of feels like a reality tv show or something, but it's different. I can dig it.

    What I can't dig? This Dixie/AJ bullshit. I can dig this haircut of AJ's more than this storyline:

    [​IMG]

    __________

    A match to open the show? Interesting twist. Oh goddammit, it's Anderson. Please be wrestling Bully Ray. Oh fuck me sideways, it's RVD.

    [​IMG]

    Match just started, already want it to end. Taz constantly sucking off of RVD just makes me hate him more. I think these two probably do 69 cartwheels with each other in their downtime.

    The only good thing happening atm: they just announced Bully vs Joe for later [​IMG]

    This match is so sloppy lol. RVD wins, yawn. Taz has a boner that I can hear through his mic though. NEXT SEGMENT.

    __________

    Aries time. This segment probably should have opened the show instead of that pathetic match. I guess TNA realizes that fans still aren't tuning in at the right time so they figured they might as well get some unbearable shit out of the way to start the show.

    Let's see what TGMTEL has to say. Dose of greatness? I'd take a dose of Aries' greatness right on my face if you catch my drift :rock: .

    lol @ 'H double'. I'm stealing that. :hogan: <-- here is an artist rendition of what H Double might actually look like.

    I love how Aries is putting over the X Division; some worried the title could be buried by this storyline, but it's been the opposite.

    ROOOOOOOOOOOOOODE. God this feud is epic. I really hope it's extended past Dest. X. Roode, I love you, but you always look like you just got back from JC Pennies with your suits. Come on man.

    Good segment. Neither guy's best work, but these two on their B game is still better than most guys on their A game.

    __________

    Drugged out whore recap. Fast forward. Kaz/Daniels backstage seg. Honeymoon is over I guess. The shelf life for TNA tag teams is so short lol.
    >Make team
    >Win titles
    >Lose Titles
    >Split & feud
    ^always over the course of 5-6 months. Or sometimes just lose titles & pretend you never knew each other (I'm looking at you Joe & Magnus)

    __________

    Sonjay Dutt huh? Qualifying matches? Tournament for X Division title? :yes:

    who doesn't love the sounds of that? Rubix? Looks like a meth'd out piece of trailer trash on Halloween, but he's obviously here to do the job. Great pace to this match, Dutt's running/leaping hurricarana was dope. Now Meth Man with a suicide dive. Awesome stuff. Damn sick ass DDT, followed by a backflip foot stomp? Dutt is amazing. This tourney is off to a hot start to say the least.

    __________

    Gut check.. can't lie, I don't care about this chick or these 3 turds talking about it. Check that; these two turds and Al Snow.

    __________

    Do you know who's up next? It's Bully Ray. Joseph Park not in the crowd? Can't believe he got punked out :parker: :downer:

    I'd like to see Bully get a win here since he is inexplicably still at 0 points, but they seem to be using the BFG Series to re-establish Joe as a badass.

    Bully spitting his gum into the air and catching it = win. I lol every time. Decent match so far, mostly entertaining because Bully is so awesome at working a match. Another commercial? Come on TNA, you kill the flow to TV matches doing this [​IMG]

    We're back, and magically Joe has the momentum. I'd have loved to of seen what turned the tide... :facepalm1: . Joe hulking up to Bully's slaps lol. Joe's jabs are some of the better punches in wrestling IMO. They look good. JOE IS GONNA KILLLLLLL YOU. always nice to hear those chants. Joe selling the hell out of a shoulder injury like a :boss: . Pretty slow paced match, but these two make it work. Oh snap, the Bully Ray Bottom! Love that move lol.

    JOSEPH PARK. herro sir. WHAT DID THE 5 FINGERS SAY TO THE FACE??? SLAAAAAAAAAAAAAAAAAAP.

    Joe says

    [​IMG]

    Joe for 10 points. I enjoyed this a lot.

    Now a Park promo? The segment that keeps on giving! I'M JOSEPH PARK. Called him a jackass bully. Lmao, this is great. J-Park is a role model for kids everywhere! Stand up to bullies and they will back down! Park vs Bully at the Dest. X go home show. Awesome. Park's facial expressions are too much. He's so proud of himself lmao

    __________

    more Dixie/Crack whore segments. FAST FORWARD

    __________

    Ugh, Kazarian suddenly wants to be a face. Meh. I hate this storyline. Kaz/Daniels feud, match at Dest. X? Seems plausible & would be entertaining, but still dumb booking.

    __________

    Maddie wants Garrett's grease dick lololol. Oh dammit, we still don't know. Why do I care so much who maddie is crushing on? Such a simple and should-be-lame storyline, but yet I'm intrigued.

    [​IMG]

    __________

    Cheap rates, cheap girl. <3 Gail Kim. Assmacher, fuck off, you are awful at everything. GK to job to Assmacher next week, oh joy.

    __________

    More Dest. X qualifying matches. Holy shit, nice fro. PHILLY ALL DAY BABY. lol, I like this guy. Mason Andrews huh. Looks like some black on black crime coming up. I was hoping for more guys I recognized like Dutt, but I'll give these two a chance. Holy damn, Andrews is sort of a badass. Fro guy wins, I liked the other guy more tbh. I guess he will probably be jobbing to Dutt. I can dig it.

    __________

    Storm/Hardy ME next week. Sounds aight

    __________

    Gut check
    [​IMG]

    I'll just got ahead and fast forward. Idgaf about this.

    FUCK. MISTAKE. IT'S JOEY RYAN


    [​IMG]

    awesome. The one thing to make this segment worthwhile. Sweet.

    okay he's gone. back to fast forwarding. looks like she made it. \_/

    __________

    Kurt Angle/AJ backstage. Corny. Kurt Angle said 'man' 5 times in 45 seconds. AJ vs Daniels at Dest. X? [​IMG] how many times can they give us that fucking match?

    __________

    Not sure what to say about this ME. I don't really care about it at all. AJ just ate shit botching a hurricarana lol. Oh man, Kaz and Daniels aren't on the same page, how interesting!!!! Can we wrap this up? Why haven't we heard anything about the fucking Sting/Goon storyline for 2 weeks? Stop cutting to the meth head in the crowd ffs. WHO DO YOU THINK GIVES A FUCK ABOUT HER TNA? WHO? WHO IN THE GODDAMN WORLD COULD POSSIBLY GIVE A DAMN ABOUT THAT STANK HOE?

    Ref bump, classic. Kaz takes the chair from Daniels, riveting. Kaz randomly takes out AJ, oh joy. Kaz and Daniels are champs again, how retarded. I'm being too hard on what's going down, I guess it could be interesting.

    I take that back. AJ is now this pregnant crack whores supposed babies daddy? [​IMG]

    this storyline needs to be killed, chopped up into pieces, and dumped into a bath tub filled with hydrofluoric acid to be forgotten about. I've been shaking my head in disapproval for a few minutes now. Just awful.


    __________

    My overall reaction to the show

    [​IMG]

    Not bad all things considered. A lot of segments that I just didn't care about, but some good stuff in Aries/Roode, Joe/Bully/Park, and especially the X Div qualifying matches.

    The AJ/Dixie/Daniels shit just gets worse and worse though. I hate it with a passion.
     
    • Like Like x 4
  2. Classic DZ discussion thread. +1.
     
  3. will read once i watch it :boss1:
     
  4. Love these threads.
     
  5. Well done, sir, well done. :true: Spot on with so many points.
     
  6. Brilliant :lol1: