Good Local Multiplayer for 360

Discussion in 'Locker Room' started by HeatherSays, Aug 7, 2012.

  1. I am looking for a good local multiplayer game for 360 that isn't a shooter. Any suggestions?
     
  2. Offline? :haha: how about ncaa13, or l4d2, and get online.
     
  3. I have live. I want games to play with people at my house when they are over. XD
     
  4. I am clueless about games :burns:
     
  5. WWE. Might want to wait til '13 comes out though.
     
  6. :dawg:
     
    • Like Like x 1
  7. Well assuming you don't like sports, get a shrek game :dawg:
     
  8. Draw Something.
     
  9. Get a decent driving game!

    Or a wii for mega laughs with a few ppl round!
     
  10. Need for Speed.


    :haha:
     
  11. I have a wii. Mega Laughs you say?

    Also which driving game would you suggest?
     
  12. Yeah wii are awesome especially Mario and Sonic at the olympics.

    We play it round my mates and it gets ultra competitive and argumentative. Plus we've broke so much stuff losing remotes trying to outdo each other it hilarious!
     
  13. :yay: Sonic The Hedgehog is my favourite thing ever. Just saying.

    What wii games do you suggest besides that one. :p
     
  14. Mario Kart obvs!
    Just Dance

    and none multiplayer the Zeldas are awesome!
     
  15. I have mario kart and the Zeldas :p

    Just Dance? Really? Is it fun? lol
     
  16. Yeah it's a good quite embarrassing but we all love it good way to have a night in!
     
  17. Heh. I will have to check it out. It sounded really dumb tbh haha.
     
  18. It is dumb but with a few mates it hq dumb fun!
     
  19. A few mates and a few drinks. :haha:
     
  20. Haha yeah lols for us it's usually after pub entertainment!
     
Verification:
Draft saved Draft deleted