hey everyone deth is online

Discussion in 'Locker Room' started by Dolph'sZiggler, Jul 5, 2014.

  1. hey @dios watsup buddy! hey pal did you have a wonderful 4th?? deth watsup bro
     
    • Dislike Dislike x 1
  2. I had beer and passed out. Kinda boring.

    Watching this soccer game, scratching my nuts and texting your mom atm
     
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
    • Informative Informative x 1
  3. damn I'm texting my mom too what a wild coincidence. she is chilling at the beach while I'm at work. fucking bs
     
  4. \_/
     
    • Dislike Dislike x 1
  5. Hipster thread? :idk:
     
    • Dislike Dislike x 1
    • Disagree Disagree x 1
  6. Stealing my style bro?
     
    • Like Like x 1
    • Dislike Dislike x 1
    • Winner Winner x 1
  7. 4th of July sucks anymore.
     
    • Dislike Dislike x 2
    • Like Like x 1
  8. Improper grammar! @GrammarNazi82 SEND HER TO YORE DUGER!!!!!!!
     
    • Like Like x 1
    • Dislike Dislike x 1
  9. K
     
    • Dislike Dislike x 1
  10. OH HELL NO! THAT BOLD SHIT! CANERDA FCUK SUCK!
     
    • Dislike Dislike x 1
    • Agree Agree x 1
    • Disagree Disagree x 1
  11. Thought Brita made this thread.:pity1:
     
  12. Yeah he is totally stealing my LQ thread rep and Aids style banter.
     
    • Dislike Dislike x 1
    • Agree Agree x 1
  13. you are all fags
     
    • Dislike Dislike x 1
    • Agree Agree x 1
    • Optimistic Optimistic x 1
  14. [​IMG]
     
  15. nice sig mark
     
    • Dislike Dislike x 1
  16. It's dat kid pretending to be CM Punk.
     
  17. clearly
     
    • Dislike Dislike x 1
  18. Well in that case, yes, I mark for SE From.
     
  19. She gets a dislike and is put on notice. :tough:
     
    • Like Like x 1
    • Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1