Matt Hardy confronts Kevin Steen

Discussion in 'International Wrestling' started by Harley Quinn, Sep 10, 2012.



  1. :hmm: DIE MATT DIE
     
  2. Matt gonna die :sad:
     
  3. Matt look's around the same size as Steen. :lol1:
     
  4. Haha that's quality.

    BTW, If that's Youtube care to tell me how you changed it to grey. :otunga:
     
  5. Download the "Stylish" Chrome application. With that there's a dark YouTube skin, I use that.

    Preview:

    http://i.imgur.com/mxCsl.png
     
  6. Okay, thanks. :)
     
  7. I like that setting like I like my my women.
    Show Spoiler
    Naked with cars.
     
  8. Matt hardy is lame as fuck lol. Steen 9/10
     
  9. Hardy was atrocious here, but Steen was on his classic 10/10. And Steen, please do us all a favor and package piledrive that big head of his.:dawg:

    Btw, I lmao'd at the "Stay out of Ring of Honor" reference by Kevin.
     
  10. Haven't watched ROH sometime till last night. Think Steen is taking on Rhino.
     
  11. 1:45 was the breakdown.. You should turn it off at that mark.
     
  12. Fatty Hardy.
     
    • Like Like x 1
  13. #BeAStar
     
    • Like Like x 1
  14. BaABully #PutNerdsThroughTables
     
    • Like Like x 1
  15. when is hardy returning to wwe :((