New post voting options.

Discussion in 'Suggestions & Questions' started by Cloud, May 20, 2014.

  1. Can someone just quickly let me know what each one is?

    Cheers.
     
    • Like Like x 1
  2. @Solidus if you have the chance?

    Cheers mate.
     
  3. You mean the ones other than like?
     
  4. Yeah lol I obvs get thumb up and down but I'm lost on the rest. Don't wanna click them all incase it hits someone with tons of notifications.
     
    • Like Like x 1
  5. Hover over them, it will tell you.
     
  6. It works the same way as like always did.
     
  7. Only on my phone otherwise I would.
     
  8. In order:

    Like, dislike, agree, disagree, funny, winner, informative, friendly, useful, optimistic, creative, dumb.
     
    • Winner Winner x 1
    • Informative Informative x 1
  9. So after the thumbs up/down from left to right.....

    agree, disagree, funny, winner, informative, friendly, useful, optimistic, creative, and dumb
     
    • Informative Informative x 1
  10. Cheers fella.
     
    • Creative Creative x 2
  11. Ok, I see "dumb" is gone and I can understand that. @Solidus - Can we get a '?' or like a 'Huh?' rating for when we just have no idea what the poster is talking about? I know I would use it
     
    • Agree Agree x 2
  12. Yeah it could be made a neutral rating so that there's no complaints of abuse.

    Good suggestion!
     
    • Agree Agree x 2
    • Friendly Friendly x 1
  13. Could call it "Questionable"
     
    • Like Like x 2
  14. Yep I'll get this added.
     
    • Like Like x 3
  15. What about one for bad grammar? For the grammar nazis out there.
     
  16. This is added.
     
    • What? What? x 1
  17. Nice, had to try it out
     
    • What? What? x 1
  18. Me too :p
    Good addon though for real because there are some posts like there where I can't click disagree because Idk wtf I'm disagreeing too lol.
     
    • Agree Agree x 1
  19. Exactly. There a few out there that deserve this rating lol