NEW!

Discussion in 'The Ramp' started by Chris1990slater, Jul 13, 2012.

  1. Name: Chris
    Age:22
    Favourite Superstar & Why:Triple H- hes what the WWE is all about, He said he would pedigree his own grandmother to win the WWE Championship lol
    How long I've been a fan of wrestling: All my life
    Favourite Wrestling Company:WWE
    How did you find the site?Google :)
    Will I be active here: Yeah no one i know likes it :(

    Hi guys! Joined this because no one i know likes WWE so i need to vent to some one right?
    Bring back DX! :jericho:
     
    • Like Like x 2
  2. lololol welcome to forum!!!!!

    hopefully there will be DX reunion at 1000th raw!!! :yay:
     
  3. Welcome to the site, good to see we're getting more and more people from google now :). We have a few HHH marks on here so you'll share a common interest there lol.

    If you ever have any issues feel free to contact any members of the WWEforums staff team, myself, Big Hoss Rambler, Xanth or Crayo.
     
  4. Welcome to the forum Chris, like you, I also don't know anyone outside of here who likes WWE, so I pretty much live on here now, so I get my fix ;).

    Good shout with Triple H but he isn't my favourite, that would have to go to Stone Cold.

    Anyway, I hope (and I am sure) you will enjoy your time here.
     
    • Like Like x 1
  5. Welcome there!

    We have the same circumstance! WWE's not that known here... -_____________-
     
  6. Cheers guys! saw a few forums but this seems the friendliest!
    I like shawn michaels too but i find his matches a bit predictable as he takes a beating for half an hour and then hits sweet chin music and its game over haha. Its also why i love him too lol!
     
  7. Welcome to the forum! I am not the biggest fan of HHH but he is alright. Another member is great, hope you stay active!
     
  8. Welcome to the WWEForums! HHH is pretty cool, too bad Jericho beat him for the undisputed title. :jeritroll:
     
  9. Welcome on board boss you picked a good forum.

    You've a few fellow HHH marks and hear but there's a few of us myself included who aint his biggest fans haha, but that all just adds to the fun of the forum and the discussions we can have.

    Hope to see you around. :)
     
  10. The ECW World Heavyweight Champion welcomes you. Triple H is a good wrestler. Hope you stay active, nice to have a life long fan here. :win:
     
  11. Im a massive Jericho fan too but i just dont like the "current" jericho. i dont get how he still keeps getting title chances when he keeps getting beat. And i think hes more intrested in his band fozzy rock nowadays :(
     
  12. Welcome to the forum mate. I love it when people find us through Google and stick around :)

    Mainly because he's hella' entertaining. But yeah he is more interested in his band and I can't blame him.
     
  13. Welcome dude, glad that you'll stick around. Talking about places where people don't like WWE? I live in Brazil. And HHH fan! I'm one of them. :dawg:

    And Y2J Enigma... WM 18. :bury: :lol1:
     
  14. Welcome Dx return 1000 Raw :yay:
     
  15. Welcome to the forums
     
  16. Welcome to forum!
     
  17. Welcome..

    Another HHH fan to unite.. :haha:

    Enjoy :otunga:
     
  18. Yes! DX! ARE YOU READY?
     
  19. NO! I SAID: AAAAAARE YOOOOOU RRRRRREEEEEEEEEEAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!??????

    :bury::bury:

    X - X - X