Ok who make the group banner b/c I want to update my banner!

Discussion in 'Locker Room' started by Super Saiyan Goku, Aug 29, 2012.

  1. [size=x-large]
    Ok who make the group banner b/c I want to update my banner!Everyone else have since update how came everytime I ask now 1 update it for me? WTF!?​
  2. I think Heather made those userbars, it's not me or Xanth. You will need to ask her nicely if you want one.
  3. who Heather?
  4. HeatherSays is the Group leader for the Enlightened Ones
  5. In English please.
  6. this is!
  7. the ones from showoff and mizfits were made from a user at hackforums.
  8. Bad man hackers? Can't really discuss all this illegal shiz, against the rules but saying that, they are great graphic designers.
  9. No, not badman legit hackers, lol.
  10. I did graphic design in high school but i don't have programs to do the think i use to do in high school!
  11. lol randy should make the userbar image by himself.
  12. He's too drunk :p
  13. which makes it better. he needs the juice to make art.
  14. I don't have programs to do it other wise i would try to find how to do and idk how to made the banner different b/c the wrestling banner before and I really don't have time to do it anyway?
  15. all you need is paint. make some art randy!
  16. no I am only on the pc or mac for degsgin i suck at hand art. But I good designing pc art!
  17. Here, a web-based version of Photoshop.

    Now you can show off your mad skills.
  18. use Microsoft Paint. that's all u need. :haha:
  19. nah that not enough for that.