Old news, but Zack Ryder..

Discussion in 'General WWE' started by Jose Tortilla, Dec 17, 2012.

  1. ...Went to a JB concert..

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Thought it was part of the gimmick, but he's a real fan..:smug:
     
  2. Good for him. Fuck people with random hate for J to the Biebs
     
    • Like Like x 2
  3. Fucking this!!
     
  4. Good to hear that from you, dawg.
     
  5. Btw.. TO: MATT

    No kayfabe in that.
     
  6. I don't like JB, never did, never will. His music is, just, meh.
    If Ryder likes him, more power to him. His music hurts my ears though. lol
     
  7. What do you like, then?
     
  8. Honestly? Not much anymore. I like 90's and early 2000 alternative/rock and such. Some pop from that time, some rap, some r&b... I don't listen to much music anymore. I actually enjoy music without words/lyrics more.

    Like this stuff:

    I love all of this guys music. Lets me feel what I want to feel, not what I am "suppose" to feel.
     
  9. you are a weird cat
     
  10. That I am. :obama:
     
  11. Wow.. That's pretty deep..

    :hmm: Not listening to music now..

    You don't even know these two masterpieces?



     
  12. He is a lucky ass man. Another reason for me to rag on the guy, jk.
     
  13. I don't know who the first one is and I don't care for Taylor Swift(?).
     
  14. :why:

    :upset:
     
  15. Don't get me wrong, she is a great artist, just over rated imo.
    I never cared for that country/pop music though.
     


  16. How's this?
     
  17. Baby baby baby ooooo
     
  18. What are you trying to say...?
    Because I am Italian I would like some song about the stupid moon and love!?

    :finger:

    :otunga:
     
  19. Nothing. I know you're Italian, so it may have been that you grew up with music like that.

    On the other side, Louis Prima was a great artist. There isn't a song of him that I dislike..

    That damn good.