Post your significant others

Discussion in 'Locker Room' started by Zach, Sep 15, 2012.

  1. If you're not lonely
    I guess so everyone can fit in you can always post your crush if you would like
     
  2. [​IMG]

    :pity:

    __________

    I was expecting 100 million results haha
     
    • Like Like x 1
  3. Dolphs, post your pic for me.
     
    • Like Like x 1
  4. "Relationship status: Single"

    :lol1:
     
    • Like Like x 1
  5. MVP going hard in the paint with that investigative reporting lmao
     
    • Like Like x 1
  6. I'm bored as hell today and don't feel like doing homework yet. :haha:
     
    • Like Like x 1
  7. I don't have a GF at the moment, but I've been in an on again off again 'relationship' with someone since before high school. It's hard to explain, but here's a pic. Don't make me regret posting this WF

    Show Spoiler
    [​IMG]
     
    • Like Like x 3
  8. i dont have one :alone:
     
    • Like Like x 1
  9. Nightly visits then Dolph's?
     
    • Like Like x 1
  10. Did i ever claify which one she was @M.V.P

    :cry:
     
  11. Oh yea. Sex on the reg
     
    • Like Like x 1
  12. You manslut you :otunga:

    Single for little more than a year. My X dumping me after 3 weeks in Greece and then leaving for Spain probably played a factor in that.
     
    • Like Like x 1
  13. One year there was this chick that liked me and she tried talking to me, but I never talked to her cuz i was shy :sad: couple years later I come to find out this chick gives head and is a total whore. That coulda been my dick man :bury:
     
    • Like Like x 1
  14. And then you die from HIV. :pity:
     
  15. You're left handed?
     
    • Like Like x 1
  16. Didn't feel like saving and posting pictures, but no need for her to get 100,00 creepers trying to add her, so here's a pic

    [​IMG]

    Not my girlfriend, but I've made out with her actually quite a few times.
     
  17. Nah lol.
     
    • Like Like x 1
  18. pssh worth it
     
  19. @M.V.P shes cute