Other WWE Stomping Grounds Matches & Predictions

Beavie

WWEF's Resident Beav
LDW Management
29,019
10,811
2,483
14,701.29
I was going to ask "Where is Backlash?" But then I realized that with the independent contractor label, the broken structure for creative, Saudi deal, they already get enough of it.

:badum:

But yeah, the card wouldn't be terrible if A: I wasn't bored of Corbin and B: they legit had most the matches at Saudi Blood Money/some variation of.
 
Last edited:

Grievous 3D

[Title Redacted]
Legend
14,483
14,166
2,033
23,925.20
Roman Reigns vs Drew McIntyre
Becky Lynch (c) vs Lacey Evans
Seth Rollins (c) vs Baron Corbin
Kofi Kington (c) vs Dolph Ziggler
Didn't they just book all these matches on recent pay per views?

Like seriously...its just the same old repetitive bullshit
show after show after show. Its not hard to see why I
don't watch it...and even without watching it for months
I can still win prediction contests on these events.

Its Pathetic!

Bayley (c) vs Alexa Bliss
And Bayley is about to get buried
once again...and she's probably end
up looking like an even bigger retard
this time around.

... why won't you just die already, WWE?!? 😐😑
The WWE died years ago...

Its just a shambling zombie at this point...

Hopefully the AEW can destroy the brain!
 
Last edited:

Seto-san

President of DAOKO Stan Club
Legend
26,145
9,995
2,228
10,609.50
Alexa will win killing everything they have done for Bayley, which has been decent and enjoyable. This is will set up Alexa vs Charlotte, so yay for that.

Roman Reigns wins, lol, or Drew wins because of Shane, lol.

Becky will win again or Charlotte interferes and cost the match or whatever.

#SethDeservesBetter

Kofi wins.
 
  • LOL
Reactions: Grievous 3D

Grievous 3D

[Title Redacted]
Legend
14,483
14,166
2,033
23,925.20
They are all the same shit.
Hey you said it...not me.

Alexa will win killing everything they have done for Bayley, which has been decent and enjoyable.
Pretty much.

This is will set up Alexa vs Charlotte, so yay for that.
Ugh...that sounds horrible. Just the idea of Charlotte selling
for & getting pinned by Alexa gives me an upset stomach.

Not gonna happen. Going to leave the forum permanently if that happens
Go Alexa! Put Bayley over your knee & spank that ass!

🤪

I also like how this pay per view is not called Backlash because
of how the audience decided to leave during the main event of
Backlash last year.

Does anyone else remember that?

Plank of Wood vs. Samoa Joe?

The crowd visibly leaving early with footage to prove it?

I do because it was & still is fucking hilarious...especially to those
how bleat like retarded sheep that "R0M4N iS Teh bIG DRAWW!1!!1"
 

Brockamura

Legend
Legend
5,428
3,145
813
8,374.03
You are complaining over the name of the PPV. Battleground is a generic name for a generic PPV. Doesn't even matter what the names for the shows are. They are all the same
How am I complaining? Because I just said Battleground was fine? Don't talk to me anymore, I'm putting you back on ignore and please do the same for me.

Not gonna happen. Going to leave the forum permanently if that happens
Do it...
 

Redboy123@

The Game
Technician
5,274
3,601
793
7,538.68
How am I complaining? Because I just said Battleground was fine? Don't talk to me anymore, I'm putting you back on ignore and please do the same for me.



Do it...
Someone disagrees with you and you choose to ignore them.

Great culture on this forum

I love how on this occasion I'm in the right 100%
 

Log in

or Log in using