TNA TNA Introduces: The Hardys making a low budget movie

Discussion in 'Other Wrestling (US)' started by C.M. Shaddix, Jun 4, 2016.

  1. I couldn't stop laughing
  2. I'm not sure if they're trying to make this funny, or what.
  3. I'm convinced this is Matt and Jeff recreating storylines they came up with as kids. It has to be.
    • Agree Agree x 1
    • Like Like x 1
    • Winner Winner x 1
  5. damn Matt has a nice house tho
  6. Jeff Hardy on the fuckin dirt bike.

  7. This guys must be on some good shit.
    • Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  8. Whatever the fuck it is I want in.
    • Agree Agree x 2
  9. Matt is apparently super smart with finances, and invested most of the money he earned in wrestling. Good on him
    • Like Like x 1
  10. LMAO, what is this?
  11. Claire Lynch feud competition
    • Informative Informative x 1
    • Funny Funny x 2
  12. WTF is up with Matt's faux accent?

    It's almost as bad as the North Carolina accent he usually pretends to have.

    Oh...he's actually from North Carolina and that's his real voice? Who knew?

    Still, I get the feeling this video was made as a joke ("Hey, Dixie wants us to film a vignette to sell our Slammiversary match. Let's make the worst damn 'movie' we so bad that there's no way they'd air it!") that neither Matt nor Jeff ever expected to see the actual airwaves (because, let's face it, the whole there's three Willows...Matt is there's three other Willows, I guess, because those can't be the same three that were working for Matt, right?, Jeff isn't Willow angle is pretty damn stupid from the git-go.

    • Funny Funny x 1
  13. Matt looks like a third rate street magician with substance abuse problems.

    I do love the EC3, Tyrus, Spud parody. It's so bad even work colleagues are doing parodies.
    • Like Like x 1
  14. Apparently this storyline is going to save TNA...


  15. Parody?

    I'd love to see that. I love me some Tyrus and EC3...and Spud's alright, too.

    • Like Like x 3
  17. I love how this is build for Slammiversary, and actually effecive build at that, it got us talking about TNA long after we talked so little the section got dumped
  18. Thanks, @Majour

    This is true. TNA's actually produced some things that have people talking.

    The sad thing is that it's never been TNA's in-ring product that's been the problem. Over the years, they've had some extremely talented wrestlers (many of whom are now in WWE....but I digress) and continue to have some great in-ring talent. It's always been their storytelling and booking.

    And, for as bad as this is, it's definitely attracted some attention.

    • Like Like x 1
  19. Obviously lol.