Woooo!

Discussion in 'Locker Room' started by Jonathan, Nov 12, 2012.

  1. Both on there way, can't wait for F1 tomorrow :obama:
    Thanks to @[camartin5] for the £30 Amazon :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    Any americano's had the wonka gobstoppers? What are they like?
     
  2. Hahaha, you got the same interview? I didn't let her give me one tho. Much more awesome. :pP
     
  3. Hopefully with those gobstoppers you'll stop posting bullshit.

    :pipebomb:

    Had to, sorry.
     
    • Like Like x 2
  4. You go CrayFag!
     
  5. Why not? $30 gift voucher for any website..

    I got £30 as I asked for it though :obama:
     
  6. I'm that nice. ;))
     
  7. nice picture! haha
     
  8. Think I had the gobstoppers from an American shop in town, they were propa tiny if I'm thinking of the right things. Kinda nice although I preferred Hershey's chocolate to anything else that and Pepsi Throwback.
     
  9. Cool story, bro.
     
    • Like Like x 1
  10. THEY ARE REALLY LITTLE! :))

    One gobstopper lasts for 20 minutes. A packet can get you 7-8 hours of straight candy goodness!
     
  11. Look what just came...
    [​IMG]

    I ordered these 2nd class and they come before F1 which I paid 1st class for? Fuck sake. I'd rather F1 was here.
     
  12. Ordered 12 packets of Haribo Starmix and a big tub of these other Haribo sweets with my gift card :).
     
  13. Dang I was too nice. I want to buy stuff... :((
     
  14. Cool enough my brotha. :testify:
     
  15. Man... today I've ate: That whole box on Gobstoppers, 29g of sugar. A kit-kat chunky, 14g of sugar. A can of monster, 11g of sugar, a big bar of toblerone, 121g of sugar.

    175g of sugar.

    Is it possible to over-dose on Sugar? lmfao. Because I think I am.

    My head is spinnnnnnninnnnnnnnnnh.
     
  16. How much sugar is in semen? You forgot to add that.
     
    • Like Like x 1
  17. Funny fucker. :pity1:
     
  18. NADA. But semen has 50 mL of calcium in every spoonful!
     
  19. Not surprised one bit that you knew that.